Hallitus

Vasemmalta: Jari Pasanen, Kari Karvinen, Martti Mehtälä, Pekka Sivonen, Pertti Kyttälä. Kuvasta puuttuu Heikki Mäkijärvi.

Pekka Sivonen, s. 1961, valtiotieteen yo
Hallituksen päätoiminen puheenjohtaja vuodesta 2005 lähtien. Digia Oy:n perustajaosakas, hallituksessa (1997–2005) ja hallituksen puheenjohtaja (2000–2005). Toiminut lisäksi Digia Oy:n toimitusjohtajana (1997–2000). Huoltovarmuuskeskuksen Tietotekniikkapoolin puheenjohtaja vuodesta 2007. Lisäksi BlueWhite Resorts Oy:n ja Comma Group Oy:n hallituksen puheenjohtaja. Hallitusammattilaiset ry:n jäsen vuodesta 2005.

Pertti Kyttälä, s. 1950, KTK
Hallituksen varapuheenjohtaja. Hallituksen jäsen vuodesta 2005. Nykyisin toimitusjohtajana Peranit Oy:ssä. Toiminut aiemmin mm. toimitusjohtajana Oy Radiolinja Ab:ssä (1999–2003), tietohallintojohtajana Helsingin Puhelin Oy:ssä (1997–1999), toimitusjohtajana Oy Samlink Ab:ssä (1994–1997) sekä toimitus- ja varatoimitusjohtajana Sp-palvelu Oy:ssä (1991–1994). Tätä aiemmin toiminut eri tehtävissä SKOP:ssa (1985–1990) ja OKO:ssa (1973–1985). Toimii ASAN Security Technologies Oy:n hallituksen puheenjohtajana.

Kari Karvinen, s. 1959, FM
Hallituksen jäsen vuodesta 1990. Digia Oyj:n edeltäjän SysOpen Oyj:n perustajaosakas. SysOpen Oyj:ssä hallituksen puheenjohtaja (2002–2005) ja varapuheenjohtaja (1999–2002). Digia Oyj:ssä hallituksen varapuheenjohtaja (2005–2007). Nykyisin toimii hallitusammattilaisena ja itsenäisenä sijoittajana. Toiminut aiemmin SysOpen Oyj:n varatoimitusjohtajana (1990–1999), suunnittelujohtajana (1999–2000) ja päätoimisena hallituksen puheenjohtajana (2002–2004). Sitä ennen toiminut mm. Helsingin PC-Konsultit Oy:ssä toimitusjohtajana ja tuotepäällikkönä (1988–1990) sekä Sycon Oy:ssä useissa eri tietotekniikka-alan tehtävissä (1982–1988). Hallituksen jäsen Oy Drumsö Utveckling Ab:ssä. Hallitusammattilaiset ry:n jäsen vuodesta 2003.

Martti Mehtälä, s. 1957, DI
Hallituksen jäsen vuodesta 2007. Toimi 12 vuotta Microsoft Oy:n toimitusjohtajana kesäkuuhun 2007 asti. Aiemmin toiminut myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä Nokia Datassa, ICL Data Oy:ssä, Dava Oy:n toimitusjohtajana ja mm. Computervision Inc:n maajohtajana. Yli 25 vuoden kokemus tietotekniikan soveltamisesta sekä myynnistä ja markkinoinnista eri toimialoilla sekä laaja kokemus yhteistyöstä Suomen laajimman tietotekniikan kumppaniverkoston sekä lukuisten ulkomaisten kumppaneiden kanssa toimimisesta. Ollut luottamustehtävissä  mm. liikenneministeriön asettaman tietoturvallisuusasiain neuvottelukunnan jäsenenä ja puolustustaloudellisen suunnittelukunnan jäsenenä.

Heikki Mäkijärvi, s. 1959, DI
Hallituksen jäsen vuodesta 2009. Nykyisin Vice President, Business Development, Openwave Systemsillä. Toiminut aiemmin Accel Partnersissa (2002–2009) sekä Suomen Cisco Systemsillä teknologiajohtajana ja Euroopan liiketoiminnan kehitystehtävissä (1999–2001). Ennen Ciscoa työskenteli 15 vuoden ajan Nokia Oyj:n tuotekehitysorganisaatiossa sekä useissa eri johtotehtävissä kansainvälisen markkinoinnin ja liiketoiminnan kehitysorganisaatioissa (1983–1998). Ei muita hallituksen jäsenyyksiä.

Jari Pasanen, s. 1960, tekniikan lisensiaatti
Digian hallituksen jäsen vuodesta 2009. Nykyisin Vice President, Strategic Renewal, SITRA, sekä konsultti Pointtia Oy:ssä, jossa toimii mm. neuvonantajana CapMan Oyj:n rahastoissa. Toiminut aiemmin Nokia Oyj:n palveluksessa eri tehtävissä (1993–2008). Ei muita hallituksen jäsenyyksiä.